Poster-poster yang aku siapkan untuk HAAKUSM

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. 

Kepimpinan HAAKUSM2017/2018 telah berakhir dan Majlis Tertinggi Baru dilantik untuk siding akademik 2018/2019.

Untuk kepimpinan baru ini, aku dah siapkan beberapa poster ucapan. Ini merupakan poster-poster yang telah aku siapkan.



Poster ucapan selamat hari Raya Aidilfitri - Belum Diterbitkan setakat posting ini ditulis

Selamat Menghadapi Peperiksaan - antata poster yang aku kurang puas hati dengan design (tapi aku akan perbaiki lagi untuk poster lain)

Selamat Menyambut Hari Gawai dan Pesta Keamatan - setakat ni poster ni belum dikeluarkan lagi (sepatutnya hari ini atau esok)


Poster Hari Bandar Warisan Dunia Georgetown - juga belum dikeluarkan lagi

Poster Hari Guru - tidak dikeluarkan (sedikit kecewa buatku)

Selamat Hari Ibu - Dikeluarkan dan rasa terharu sebab semua pakat post dan buat story

Selamat Mengundi - #MalaysiaBaru hahahaha

Nuzul Quran - akan dikeluarkan beberapa hari lagi

Salam Ramadhan - kebetulan poster sama dengan BIOSOC, hahaha




P/s : tujuan Poster-poster ni dijadikan entry blog bukan untuk riak dan sebagainay, cuma untuk berkongsi beberapa hasil yang telah aku hasikan, dan ada juga beberapa poster aku ubahsuai daripada beberapa laman web untuk buat poster. ada juga yang latar belakangnya aku google. so, aku aku kredit poster ni kpd WorldWide..


Sekian.. nak study,, esok exam bhaii..

Catat Ulasan

0 Ulasan