Menghitung hari-hari nak balik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, 10 JAN 2018, menandakan tinggal sembilan hari lagi masa berbaki untuk semester ni


Sembilan hari yang berbaki tu boleh dikatakan hari-hari aku untuk berada pada semester ni, kerana last paper aku ialah hari last exam, yang menjadikan aku secara rasminya menutup pintu pagar usm. Pedih sebenarnya habis exam lewat ni. sekarang hanya menunggu masa untuk balik. Study? dalam masa 9 hari berbaki ni kesemua paper adalah 3 yang mana ketiga-tiga paper tu adalah killer paper. sedih kan? 

So, takyah pening-pening, jom release tension, berikut adalah gambar-gambar yang aku snap petang tadi, sebelum nak turun main basikal. tapi lepas habis snap dan edit gambar ni, turun nak pergi main basikal, tapi sampai je kat Desasiswa Fajar Harapan, terus hujan turun dan tanpa berlengah lagi aku pereh muto balik bilik mula, 

sekian.. 

berikut adalah gambar-gambar yang aku snap tadi

Yang putih tu bangunan farmasi (institusi farmasitua kut) pemandangan dari sini nampak jambatan kedua Pulau Pinang

Bangunan sebelah kiri tu Desasiswa Saujana. Desasiswa yang menempatkan 100% pelajar perempuan.

Sebelah kiri tu merupakan tempat berkumpulnya mangsa-mangsa firedrill Desasiswa Restu. dan tempat itu juga merangkap sebagai taman rekreasi tapi tidak dibenarkan guna jika sorang-sorang atas sebab-sebab yang tertentu.

Berdiri gah di atas bukit, Desasiswa Saujana M04 yang penghuninya tiada kenderaan tu aku tabik springg. Penat weh nak sampai atas tu kalau jalan kaki lagi-lagi dari jejantas.



#segala gambar dalam blog ini perlu dapatkan kebenaran sebelum gunakan!

Catat Ulasan

0 Ulasan